Kommentarer...

vad har du för kamera ?:)

Jag är inte så speciellt duktig om det där med kameror.. Men jag vet att det är en Nikon (D60). Så mycket kan jag :P.

sjukt onödigt av dig att köpa en oerhört framgångsrik dressyrponny, om du inte ens tänker ha honom som de...
snacka om att köpa braven, bara för att de är braven..
dagens ungdomar, suck...

Jag måste säga att jag aldrig skulle köpa en häst som jag inte tror att jag skulle passa bra tillsammans med. Jag provred många ponnyer innan jag köpte Braven, som också var oerhört framgångsrika, men jag bestämde mig för att inte köpa dom. Jag bryr mig inte om han var "känd", jag köpte Braven för att han var den mest underbara ponnyn jag någonsin ridigt, som jag tror jag kommer passa bra tillsammans med mig och komma långt i dressyr.
Linn tävlade också hoppning och har tränat lite fälttävlan på honom, varför skulle inte jag få göra det? Han är min ponny.
Jag köpte även en fjording när alla sa till mig "varför köper du en fjording, du kommer ångra dig" och då kan jag säga till dom att jag aldrig har ångrat mig.

Jag vill se Victoria på bild i den dära overallen

Jag kan säga att den inte är så vacker på mig då jag har rätt långa ben och kort överkropp så det ser ut som jag har puckelrygg. Men här kommer en bild :)


(suddig bild från vinter 2009)


vad hade hon för skada? :)

Skönt att hon är frisk iaf!

Roxi har haft beninflamation i båda frambenen och högra bak. Orsaken till det är att hon är tung i framdelen och då belastar sina båda framben. Då har hon istället lagt vikten på sitt ena bakben och det är orsaken till att bakbenet också är överansträngt. Det har tagit 8veckor från att vi kolla henne första och senaste gången. Det är också därför jag bara skrittat henne ett tag nu som ni kanske har läst. Men nu är hon bra igen och under 6-8veckor ska hon vara helt igång igen. :)

ska någon av er tävla trettondagstävlingarna på ryttis ? :]

Tror inte det blir något för mig den helgen, men kanske några andra tävlingar lite senare. Då ligger Elina på en strand i 30graders värme och jag här hemma i -20 och bloggar själv, så vi får se hur det går ;D

Kram Victoria♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

kan du skriva vad du fick i julklapp?

har du ngn bror eller syster?

2010-12-25 @ 13:03:35
Postat av: Marcus

Vilken liten tönt som skriver sånt om att du köpte braven:P Dete skitkul och ni passar jättebra och kommer komma långt!!:)

2010-12-25 @ 18:12:52
URL: http://marcuzfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0