USCH

Idag red jag Bravis först. Barbacka. Red ut också... Haha, lite roligt där! Det gick bättre än vad jag trodde det skulle. Jag trodde jag skulle ramla av men det gjorde jag inte, jag satt som ett smäck! Han hoppade runt lite som vanligt i början men jag satt kvar! (Helt otroligt som han håller på). Jag skrittade mest, blev lite trav på en sträcka men resten bara skritt.
När jag ridigt klart och var precis vid stallet, såg jag roxi stå med huvudet under eltråden (What? tänkte jag), då sprang hon under eltråden in till Harrys hage. Så jag ropade på min pappa (han gick med på uteritten) att han skulle komma och ta in roxi. Harry jagade runt henne i cirklar och till slut trängde han in henne i ett hörn och roxi galopperade  rakt igenom elstaketet! Braven fick ju också panik och började hoppa runt (såklart). Braven lugnade ner sig och pappa tog in roxi. (F*n vad orolig jag var att Roxi skulle ha gjort illa sig). Jag satt in Braven i hans box och sprang till Roxi. Hon hade inte gjort illa sig.. som tur var. Gick ut med henne på banan, gick runt först och red runt lite sen, men allt verkade vara bra. Usch om det skulle hänt Roxi något.♥



Din lilla underbara, tokhäst! ♥


Fina ponnyn, med sitt nya Träns!♥

Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: emma

usch, tur att hon inte blev skadad iallafall :D

2010-12-25 @ 21:05:45
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0