Daaaaageeen

Skulle tagit bussen som gick 11.50 till stallet men den var typ 40minuter försenad, så fick stå och frysa på bussholmsplatsen i -20. Inte skönt kan jag säga. När jag kom till stallet mockade jag, gjorde kraften och hö till båda hästarna. Sen tog jag in Brave Heart och red ut en sväng. Han tyckte det var superkul! När klockan blivit 3 tog jag in roxi så hon fick äta lite hö. Då såg jag att Bellman (en häst i stallet) hade rymt från sin hage och sprang runt utanför stallet, så jag fick springa och ta in honom också. Sen kom Elina och jag hjälpte henne att ta in alla hästarna. Sen hade klockan blivit så mycket att jag inte hann rida roxi så hon fick vila idag. Efter allt gick jag och Elina hem från stallet vilket tog 40minuter. Så nu är jag typ död.

Ska upp tidigt imorgon också för vi ska med Roxi till Ultuna. Vi ska vara där vid typ 09.00. Jag hoppas hon går igenom nu och att hon är helt frisk i benen igen så att jag får börja sätta igång henne. Så ni får hålla tummarna för oss imorgon.





Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: louise

Använder du pessoabett på Roxi? Ser att du inte har det på denna bild men i headern har hon det.

2010-12-22 @ 19:49:38
Postat av: Hilda

Vart bor ni? (:

2010-12-22 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0