Jobbig dag

Jag har inte haft tid att skriva på hela dagen för jag gjort så mycket saker. kl är nu 00.10.
Imorse red jag Braven, han krångla rätt mycket och ville inte gå framåt, sparka bakut och stegra, själv gav jag inte upp och till slut gick han fram. Sen red jag lite på ängen. Gick jätte bra! Jag vet inte vad som flög i honom xD, han testar mig lite just nu.
Imorron ska vi iväg och träna på Nytorp. Bara för att visa upp honom lite för min tränare ;).

Efter jag ridigt Braven åkte jag, Anna och min pappa till kista för att handla lite julklappar, fick hem mig några stycken iaf, +en tunika till mig :P.

Sen åkte jag till stallet igen och skritta ut på Roxi, det gick jätte bra, som vanligt, min finis ponny!

Haha, efter det.. ;) åkte jag pulka med Tesse, Evert och Ossi. Det var riktigt roligt! :D
Evert tog bussen hem kl 11.20 och jag följde ossi och tesse upp till stora vägen. På vägen hem träffade jag på Evert, hans buss hade inte kommit.. Så jag följde han också upp till stora vägen.

Jag kan bara säga att jag är helt slutkörd och ska upp tidigt upp imorgon och morgonfodra, Jippi!





Kram Victoria♥


Kommentarer
Postat av: felicia

vad kostade braven? :)kanske lite fel fråga men undrar bara

2010-12-12 @ 19:57:17
Postat av: Anonym

250 000

2010-12-13 @ 10:54:58
Postat av: Pernilla

Tjenare! Nytorp? Nytorp i Arbrå? Skicka svaret till min mail :)

2010-12-13 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0