Tisdag

Brave Heart
Red lite på ängen, han var helt hyper och ville bara springa hela tiden. Han kunde inte lugna ner sig heller utan blev bara mer springig, så jag red ut ut en sväng och det gick helt OK. Men det var så sjukt fint att rida i fullmånen, det lyste upp så man kunde se allt. Även fast det var typ -20 så frös jag inte överhuvudtaget.



Roxelina
Red ut en liten mindre sväng idag då klockan var rätt mycket och dom hade redan börjat kvällsfodrat. Roxan tyckte det var kul att pulsa i all snö och ta ner mulen i snön, då blev hon helt vit om mulen, min söta ponny <3



Det blev inga nya bilder idag, då jag varken hade med kameran eller tid att fota. Men imorgon tar pappa lite foton när jag rider och vi får se om det blir några fina. :)

Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: josefine

Är båda dina föräldrar intresserade av hästar?

Eller är det bara din pappa? =)

2010-12-23 @ 09:21:02
URL: http://ponnyryttareee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0