svar på kommentarer

hur får ni sån där tillplattat ridbana? :O
Sån vill jag också ha! ;)

Svar: Vi rider bara på den, så blir den så efter ett tag! Den är riktigt bra nu faktist! :)

hur högt är det på bilden?:)
Svar: Det är MsvB (120 cm) :)



elina, vilket gymnasium har du funderat på??=)

Svar:
Ska jag vara ärlig så har jag inte riktigt kollat på det än, men jag vet inte om jag vill gå nånting med hästar eftersom att jag är i stallet nästan varje dag, och vet inte om det blir förmycket, men vi får se. :)




hur mkt ska du sälja skåpet för ist? :P
Svar: Det kostar nytt 5200 kr, men eftersom att det räknas som ''begagnat'' så säljer jag det för 4900:- :)


Kram Elina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0