Svar

:D om ridpass:
Varför rider du inte solero på vanligt tränsbett ? :)

Svar: Jag brukar oftas rida han på tredelat när jag rider markarbete på ridbanan, men i hoppningen och skogen blir han så pigg, och riktigt stark, samtidigt som han är väldigt känslig i munnen och inte gillar att man tar för mycket i han.
Därför har jag gummipelham på han på tävling och i skogen eftersom att han lyssnar bättre på det.
Men jag försöker rida på tredelat så mycket som möjligt!



Sanna om Svar på kommentar:
Är ni 2 stycken som har denna bloggen ? jätte fina hästar på eran header bild :)

Svar: Ja det är vi!   Tack så mycket! :)



joanna :)   om Rundvisning i stallet:
den där hästen som var vit och hette ragge , har dom bara lånat honom av en familj i falun ?
mosstown dougel heter han väl ?

jag har nämligen ridit honom och skött honom väldigt mycket åt familjen sjögren , så det skulle vara kul och veta var han är nu :)

Svar: Ja precis! :)
Det är Karin min kompis som tagit hem honom för att rida "till" honom lite eftersom att han bara stått på bakbenen ett tag!

Frans kommer ju också från Sjögren! (:

joanna :)   om Svar:
gud vad roligt :)
ni får gärna lägga ut lite bilder på ragge, och skriva hur det är med honom :)
saknar honom grymt mycket :')

åh Frans<3 , jag kommer ihåg honom , det var länge sen , måste följa med sjögrens och hälsa på dom snart :D
Svar: Ja det kan jag göra, kan ju säga nu på engång att han mår jätte bra och att han gå med en häst som heter Cappi i hagen och dom funkar jätte bra ihop! Det går frammåt för Karin som har tagit ner honom, hon kan gallopera honom på banan nu också! :)

Ja det får du göra, lilla Franson, Hade ju Timjan också ifrån dom :P haha


Josefine om svar:
Är det ditt stall Elina? :)

Svar:
Ja, eller det är min familjs stall! (:


Plonkan
om Rundvisning i stallet:
Tjitt vilket fint stall;) Din mamma & pappa måste vara världsbäst!

Svar: Nemen hei papi, kul att du hittade till våran blogg... ja dom är ju jätte bäst? elllller?

Kommentarer
Postat av: joanna :)

gud vad roligt :)

ni får gärna lägga ut lite bilder på ragge, och skriva hur det är med honom :)

saknar honom grymt mycket :')



åh Frans<3 , jag kommer ihåg honom , det var länge sen , måste följa med sjögrens och hälsa på dom snart :D

2010-12-24 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0