SVAR

Har du fått med utrustningen från Linn eller har du köpt själv? Då menar jag sadel,träns och benskydd i både dressyr och hopp
Fin blogg :)

Jag fick med en massa täcken, massa grimmor, benskydd (ett par svarta), transportskydd, det var nog allt om jag minns rätt. Men han har precis samma storlek som Roxi i allt så han kan ha hennes täcken, sadlar, träns, benskydd. Men mitt träns (med lack) till Braven fick jag i julklapp och ländtäcket är köpt i globen av mig. :)

Tack! :)



Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: Anna

borde du inte ta ut en sadelutprovare som bara kan bekräfta att roxis sadlar ligger rätt på braven? om du inte har gjort det redan alltså. tänkte bara för hästens bästa, inte bra att rida för länge med en sadel som inte ligger helt korrekt.. :)

2010-12-30 @ 12:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0