Presentation

Hej!
Jag heter Elina Mellberg och är 15 år gammal.
Min familj äger ett stall på Ekerö, Asknäs södergård, där vi har våra egna hästar samt 10 inakorderingar.
I familjen så har vi 4 ponnyer, en A, en B, en C och en D- ponny, haha alla sorter! :P
C och D ponnyn är mina och A och B är min lilla systers.
Jag tävlar hoppning med båda mina hästar.

Kan ju berätta lite om mina hästar!

Misteur du Gasseau
Kallas Frans, så när jag snackar om nån Frans så är det han!

Han är en gulbrun valack 10 år gammal, C-ponny ( 139 cm ) . Jag har haft han i ganska så exakt 2 år.
Frans är en väldigt charmig ponny, .Han är världens snällaste ponny, han ställer upp för sin ryttare till 110 %, världens bästa är han verkligen!

Med föregående ryttare så har han tävlat upp till LA hoppning, men  startade inte så många.
Med mig så har han gått upp till MSVB hoppning, men med vinster och flertal placeringar i LA.
Vi vann även DM-ponnyhoppning i stockholm 2009.



Solero 33
kallas Solle och solo!

Han är en isabell Valack 12 år gammal, D-ponny (147 cm).
Jag har haft honom i precis exakt nästan 1 år nu! Solle är väldigt söt och snäll med en väldigt stor utstrålning, men samtidigt FRUKTANSVÄRT svårriden och het ponny.

Med föregående ryttare har han gått upp till MSVA och har vunnit Baltic Cup 2009 med ryttare från Danmark.
Med mig så har vi startat några MSVB men håller på och lära känna varandra på LA nivå och det går riktigt bra, har flertal vinster och placeringar.
Vi vann DM-ponnyhoppning i stockholm nu i höstas tillsammans.


Är det något mer du vill veta och mej eller mina ponnier så är det bara att fråga! :)

kram Elina♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Kul att ni ska starta en blogg ihop;) Säg till om ni vill ha hjälp med bloggdesign för jag hjälper gärna till, höhö:P

2010-12-07 @ 20:13:19
URL: http://marcuzfoto.blogg.se/
Postat av: Marcus

Kul att ni ska starta en blogg ihop!:) Säg till om ni vill ha en bloggdesign elr nått sånt för jag kan fixa det;) höhö:P

2010-12-07 @ 20:14:48
URL: http://marcuzfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0