Presentation

Jag heter Victoria Avellan Ryd och är 14år. Jag har två ponnyer som heter Roxelina och Brave Heart. Jag bor på Ekerö och har mina hästar vid Ekerö kyrka, på Asknäs Södergård, vilket är Elinas stall.
Om jag inte är i stallet med mina ponnys, så brukar jag spendera min tid med mina kompisar samt mycket annat.

Roxelina är ett fjording diplom sto, född 1999. Hon är jätte snäll och är otroligt söt! Jag har haft henne i 3½år nu och tillammans har vi tävlat upp till LA:1 i dressyr. Vi har tävlat fjord-SM i två år i rad med bra resultat. Även tävlat i Hoppning upp till LC och har tränat fälttävlan, och ska tävla det 2011.
Jag har kämpat otroligt mycket med den här hästen och hon har blivit sjukt duktig i dressyr! 2011 ska vi tävla fjord- SM, kanske fjord-NM och Distriksmästerskap.

Brave Heart är en korsning mellan welsh av cobtyp och morganhäst, född 2003. Han är underbart snäll med fantastisk utstråling och personlighet. Jag fick honom den 4december 2010, efter många veckors lång väntan. I framtiden hade jag tänkt mig att vi ska tävla rätt högt i dressyr men även tävla i hoppning och fälttävlan. Vi känner varandra inte så jätte bra ännu men vi hoppas att det kommer fortsätta så underbart som det börjat. I framtiden har jag tänkt mig tävla högt i dressyr men samt hoppning och fättävlan. :)

Kram Victoria♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0