Måste ha!

Saker som jag gärna vill köpa. Jag bryr mig egentligen inte om märken, men även fast det också är snyggt ;D, jag vill ha saker med bra kavalitet och utrustning som jag kan ha länge.














1. Damasker med teddyludd, Hööks
2. "Snabbandage", bra att ha på tävling, Hööks
3. Boots, både vita och svarta, 4st i varje färg, Hööks
4. Stigbyglar (Intec), Hööks
5. Dressyrsadelgjordspadd, Horze
6. Schabrak, Horze
7. Jacka men kan göras om till väst, blank, Horze
8. Blingsporrar

Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Snygga saker! Jag skulle också vilja ha sånna där snabbbandage. Är så jobbigt att behöva linda hela tiden.

2010-12-13 @ 21:23:43
URL: http://denisemarklund.blogg.se/
Postat av: wilma

jag har ett sådant schabrak från horze, använd ca 2-3 gånger ! :) du kanske skulle vilja köpa det för en billig peng? :)

2011-02-19 @ 12:17:53
URL: http://wilmashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0