NYA RIDSTÖVLAR/SKOR

Jag behöver verkligen nya ridstövlar då mina har gått sönder över allt. Gud vet inte ens hur länge jag haft dem, men väldigt länge är det i alla fall. Dock har jag inte riktigt bestämt mig för om jag vill ha ridstövlar eller skor m  chaps.
 
Dessa chaps gillar jag sjukt mycket, men veredus tar nog toppen. Dock vet jag inte om man ska köra på svart eller brunt? Den frågan är svår
Dessa vereduschaps går loss på 1899:-
 
 
Även dessa dyonchas gillar jag skarpt, framförallt de bruna. Väldigt stilrent. Går loss på 1999:-
 
Och till dessa två chaps skulle ariatskor sitta finfint. Dessa går loss på 1399:-
 
 
 
 
 
Tycker även att dessa freejump är väldigt snyggt. Dock måste man ha både skor samt chaps från freejump för att det ska se bra ut. Gillar det bruna med krokodil mönstret. Sjukt snyggt!  Chapsen kostar 1900:- och skorna 2100:- modellen är Gold.
 
 
 
 
Måste medge att jag är sugen på brunt faktiskt. Tycker nog att det är snäppet snyggare än svart, dock bara på skor med chaps. Ska det vara ridstövlar så ska dem vara svarta. Typ som dessa från parlanti för 4600:-, mums
 
 
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0