20 DECEMBER 2013

God morgon bloggisen!!!!! har precis druckit upp en stor kopp choklad och inser att jag inte bloggat på flera dagar? Kom sen på anledningen och det var att jag blev så förbannad på appen sist att jag la av. Men nu sitter jag i alla fall vid en dator vilket är väldigt skönt. Hoppas att jag får en egen i julklapp, skulle vara det bästa som kunde hända, för oj vad jag är i behov av en.....
 
Idag får jag jullov, det är redan 20 december???? förstår ni vad fort det går, å jisses vad jag längtar nu. Bästa årstiden och jag är faktiskt glad att jag är hemma iår. Och om 11 dagar är det nyår också=kaos ;)
 
Tränade med Knatte igår också, det börjar gå riktkigt riktigt bra med honom nu faktiskt, han börjar förstå vad han ska göra och nu måste vi bara vi ihop honom ännu mer, för nu orkar han det. Dock är han för stor och stark för mig så kommer inte riktigt åt honom, så vi pratar om att sätta upp någon annan någon gång på honom för att se om dem rår på honom. Fina hästen. Nästa år kommer bli vårt år. lätt. Känner det på mig :D
 
 
nu
 
Ser ni skillnaden? Visst har han blivit krallig. Byggt helt nya muskler och ändrat kroppsform, och det är mycket kvar. Snyggingen! :D
 
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0