SVAR

 
Gud så läcker väst! Kollar från mobilen så ser inte riktigt märke osv, vad är det för nån? Är själv ute efter nån väst nu till hösten, helst en sån där tjock gosig som din verkar vara, är det kl? För de har jag sett tidigare år har typ vändbara och så...haha, lite konstig kommentar kanske menmen ;)
Fina bilder iallafall! :)
 
Den är från Kingsland. Det är inte från den kollektionen när man kan vända på västen iaf för att få en annan färg. Vet dock inte om man fortfarande kan köpa den här västen då det var ett tag sen jag köpte den..
 
Måste bara fråga, ska du spara till lång man på Solle eller varför har du den halvlång? Om du förstår hur jag menar ;) den är varken kort eller lång just nu. Inget illa menat bara undrar!
 
Haha, jag förstår att du undrar, det ser gräsligt ut! Det skulle låta bra om jag sa att jag sparar ut manen på honom, men faktiskt så har jag inte orkat fixa den... Jag vet, jätte illa speciellt inför en tävling, men jag låter den vara så fixar jag den inför nästa tävling som blir Södertälje och även DM istället! ;)
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du åka till srk? (södertälje ridklubb)

2012-10-03 @ 08:31:46
Postat av: Mikxki

Riktigt häftig väst :)

2012-10-03 @ 15:51:12
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0