GLOBEN HORSESHOW LÖRDAG-SÖNDAG

I helgen blir det globen, tjohoooo! Älskar globen, får så himla mycket julkänslor plus att det är första advent!!! Jag kommer gå både lördag kväll och söndag kväll. På lördag går jag med familjen och några andra från stallet och på söndag hänger jag och Essie där. Om ni ser mig så kom fram och hälsa!! Jag bitts inte, jag lovar plus att det är jätte kul att träffa er läsare! :)
 
 
Jag ser mest fram emot julshowen på slutet och hoppningen, extra kul är det när man känner/tävlat mot dom som rider prins carl philips pris. Vi ses i helgen!!! 
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Josephine Sjögren

Synd att du inte åker på morgonen.. :/ Jag ska på lördag morgon dit.. :)

2012-11-30 @ 23:00:50
URL: http://newjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0