BILDER

När jag packade det sista inför tränings dagarna så var det enda jag hade i huvudet att jag inte fick glömma min kära systemis, men vad tror ni jag gör? Riktigt jäkla dåligt gjort.. Menmen, sånt händer så ni får njuta av fiiiinaaa bilder med min iphone! ;)


Fredagens träning, på bild Jossan och Aleksandra.

Camilla hänger i köket


Vi bodde i ridhuset och från köket hade vi utsikt över hela ridbanan.


Utsikt över alla matplatser, precis bakom mig är köket. dörren rakt fram gick vi ut för och sen upp för en trappa för att komma till sovrummen.

Här inne låg alla barnen och sov och snackade skit hela natten, eller jag Emma och Milla iaf, vi sov på de undre sängarna och Jossan och Aleksandra sov högst upp.


Lite morgon fix i köket av Millas mamma. Ni ser även skymten av en av Kingsland påsarna med kläder.


Jossan hugger in på frukosten som står serverad.

Dags för hemfärd!


Ute stallet där hästarna stog.

Utsikt över lördagens bana från övervåningen där vi sov.

Utsikt över ridhuset från utsidan. fönsterna under balkongen är köket och fösterna vid balkongen sov vi.

/Elina

Kommentarer
Postat av: Joanna B

Gud va fint det såg ut! :D Men Elina nu måste du verkligen skriva om när du red Cappi igår ;)

2012-03-18 @ 09:00:13
URL: http://capirossin.blogg.se/
Postat av: Therese

Upprätta gård!! :) Där brukar vi också va påkurs! :D

2012-03-19 @ 13:07:15
URL: http://ishestur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0