BRUNT ELLER SVART?

Vet ni, jag fyller snart år, wopppieeewopppiee! Jag är så otroligt trött på att behöva rida med ridstövlar när man är hemma, verkligen. Jobbigt eftersom att min standard klädsen i stallet hemma är mjukis kläder från topp till tå, det blir lätt att det åker på ett par gympadojjor då vilket inte är så himla bra kanske. Så när jag fyller år nu så tänkte jag önska mig ett par stallskor och ett par shaps till. Har drägglat över brunt ett tag och tycker att det skulle vara ett sjukt bra tillfälle att köpa bruna skor och shaps eftersom att det typ blir som stövlar, men samtidigt så kan jag använda svart till allt..
 
Det är ariat skorna som jag vill ha, så sjukt snygga, men vet inte om jag ska ha svart eller brunt bara, och sen ett par dyon shaps i antingen brunt eller svart.
 
Vilken färg tycker ni?
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brun!

2012-06-24 @ 10:58:44
Postat av: Hilma och Hannah

Svarta!! :)

2012-06-24 @ 11:01:24
URL: http://horsebffs.blogg.se
Postat av: Lina

Svart!! :D

2012-06-24 @ 11:42:23
Postat av: Hilma och Hannah

Tävling på bloggen! Kika gärna in, du bidrar med en hästbild och kanske tar du dig till finalisterna? Kolla gärna in!! :D

2012-06-24 @ 12:08:20
URL: http://horsebffs.blogg.se
Postat av: Idas

Svart! brun blir det lätt att man får olika nyanser på sakerna ;) och svart er mycket snyggare tycker jag!! :))

2012-06-25 @ 12:56:49
Postat av: Fanny

Svart om du ska ha några! Jätte svårt att hitta samma nyans i brun om du ska ha chaps eller något sådant. Min kompis har sånna skor och hissar dem tyvärr inte eftersom dragkedjan åker ner hela tiden när du rider! :)

2012-06-25 @ 13:23:36
URL: http://ponnyekipagee.blogg.se
Postat av: Anonym

De svarta! Kan rekomendera dom starkt , mina är a.nvända dagligen i 4 år och ser fortfarande ur som nya!

2012-06-26 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0