KORT OM DAGEN

Ibland är det bra att man är morgon pigg alltså. Jag vaknade vid halv 9 och möts av Hugo (hunden) som ligger och halv sover, sedan går jag in i mamma och pappas rum och ser att mamma sover, hennes klocka hade inte ringt så vi slängde på oss kläderna och åkte till stallet.
 
Vi åkte förbi sommarhagen för att jag skulle ta in Shadde och Emil. Men när vi kommer så låg alla 5 hästarna ner och sov. Såå gulligt så gosade lite med Emil, Shadde och Stormis, vi lät de sova kvar där ute och åkte ner till stallet igen och jag hoppade lite med Solle. Så himla kuul och han var jätte fin, film kommer senare idag på det! :) 
 
 
Gick upp till sommarhagen med Frans och Solle, pappa tog Frans så skulle vi hämta ner Emil och Shadde, pappa skulle fota lite när jag red Shadde. Men ångrade mig när jag såg alla de mörka molnen och några blixtrar och sen smällarna. Lämnade kvar Emil och Shadde i hagen så kom mamma upp med Emmils gröt till hagen istället så fick han stå där och äta lite.
 
 
/Elina
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Härliga bilder på hästarna :)

2012-07-13 @ 15:22:55
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0