SOLLES ÖNSKELISTA

Solero har sig en egen önskelista från hööks, haha. Men faktiskt så tycker jag att hööks verkligen levererar bra iår! Gillar att de börjat sälja soft up stigbyglar och lamicelle bland annat, sen gillar jag såklart att de säljer HV polo (Trots att jag inte är något större fan av de). Men iallafall, Solero önskar sig lite nya fina schabrak..

HV polo schabraket, nog första gången som jag känner att vill köpa ett sådant. 579:-

(Gick inte att få bilden större på just det här schabraket...)

Lamicelle schabraket, tycker att det är en fint och simpelt till ett bra pris 399:-


Har tidigare en luva från lamicelle som tillhör schabraket, tyvärr är den för liten för Solle, så han önskar sig en ny. 159:-


/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0