Skolan avgör min framtid, inte bloggen

Ohooo, märker ni av vilken dålig uppdatering det blir direkt när skolorna sätter fart igen? Som ni alla säkert har förståelse i så kommer skolan före bloggen, det kom faktsikt från mig höhö. Men seriöst, skolan avgör min framtid och inte bloggen, så det prioriteras just nu.

Jag håller just nu på med två saker som måste göras. Orkar inte lägga massa plugg på en hög och sen för att det är för mycket strunta i allt. Bättre att ta tag i saker och ting på en gång, det måste ändå göras. Kommer förhoppningsvis bli klar med det ikväll så då kan jag blogga igen.

 (P.s mamma, jag har lyssnat på dig genom åren, det har bara inte gått upp för mig tidigare)

Somsagt, nu sitter jag här och dräller en massa onödig tid, men ni vet iallafall vad jag gör. Hörs senare dudes!!!! :D

Bjuder på lite nytagna seriösa egopics för en gångs skull. Ni förstår ju hur uttråkad man blir av skolan...

/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0