JOBBIGT VÄRRE

Ska sätta mig ner en stund nu innan vi åker mot stallet och kolla igenom ALLA bilderna som ligger på min dator och radera, vända och vrida samt spara dessa på en hårdisk. Det är 136 mappar och varje mappa innehåller ett dös med bilder. Dvs blir detta ett evighets jobb.. Men det behövs så min dator är en aning risig och vill inte förlora så mycket minnen! :)

Om någon timme ska vi somsagt åka till stallet för att sedan köra upp mot farmen där vi ska hoppa lite för Unni i deras ridhus.

Ska försöka få så mycket som möjligt gjort nu. Undertiden kan ni fundera ut någonting som ni skulle vilja läsa om ikväll så ska jag fixa det. Ha det gött så länge! :)

/Elina 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni/Du kan kanske skriva lite om era mål med ponniesarna?:D♥

2012-01-21 @ 15:01:01
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Evelin.

Hej hörni! :)



Är ni fortfarande intresserade av designen jag gjorde till er? Fick ej svar på mailen så därför skriver jag här. Skulle uppskatta ett ja eller nej :)



Mvh

2012-01-21 @ 20:11:35
URL: http://handwritten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0