FREEEDAAG

Kan knappt fatta att det redan är fredag, helt otroligt vad veckan gått fort! :)

Jag sitter hur som helst på bussen påväg hem från skolan, lite lagom kul att sluta 5 på en fredag, men som tur är börjar jag kvart i 1 och det är bara varannan vecka!

Somsagt så ska jag lägga upp filmen på Solle när vi tränade för Arnold, pappa filmade med sin telefon och är iväg med jobbet ikväll på något, jag fick reda på det idag så har inte hunnit planera. Han kommer inte hem förens sent ikväll så ni får antagligen filmen imorgon! Just so you know!

Uppdaterar er mer när jag kommer hem! Under tiden får grabbarna stå för bilden som Togs i morse efter jag ridit och jag precis släppt ut dem i stora sommarhagen! Gullisarna

/Elina


Kommentarer
Postat av: Tove

SV: Om det är några speciella bilder ni absolut vill ha kanske ni kan lägga upp dem i ett inlägg, "favoritbilder" typ :)

Jag har lite idéer så jag hoppas att det blir bra!

2012-01-28 @ 08:50:44
URL: http://granaryttarna.blogg.se/
Postat av: Tove

SV: Om det är några speciella bilder ni absolut vill ha kanske ni kan lägga upp dem i ett inlägg, "favoritbilder" typ :)

Jag har lite idéer så jag hoppas att det blir bra!

2012-01-28 @ 08:50:50
URL: http://granaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0