VAD HÄNDER

Vad händer med världen? Vi kommer närmare och närmare sommaren och det blir bara kallare och kallare... Idag är det -20, fyfaaaaaaaaaaan!!! Jag vet att vi hade -30 förra året, men nu har vi haft runt -15 varje dag och inte över det. Blä vad ledsen jag blir, vi som hade tänkt att åka till ridhuset nu på morgonen för att rida igenom hästarna, men nu känns det ganska meningslöst. Aja, ska snart åka upp till stallet för att ändå ge mig ut på en plågande ridtur. Tror nog att jag rider igenom Solle lite på banan, faktiskt bra underlag där nu, och sen får vi se om Jossan rider Frans eller om jag gör det! :)


Saknar dig lill knubbis

/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har pownieskvaller tävling om årets häst/ponny 2012! Skynda att skicka in bidrag innan 22:a februari :)

Tack!

2012-02-04 @ 08:04:47
URL: http://pownieskvaller.blogg.se/
Postat av: Elise

Jag tränar tillsammans med Toledo, han är verkligen skit fin och grym på att hoppa! :)

2012-02-04 @ 08:47:52
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi ar haft -40 här i norr.

2012-02-04 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0