Hejhej

Hej där allihopa! Mitt namn är Josefine och det är jag som är Elinas lillasyster. Elina och Vicky hade önskemål om att jag skulle börja gäst blogga här jämnt och ständigt eftersom att dom har så dålig uppdatering, och det tackar man ju inte nej till direkt! :) Så här är jag, jag kommer nu börja blogga här under ett tag framöver!

Nu tänkte jag ta och berätta lite om mig själv, jag är 13 år gammal, alltså född år 1999, jag har världens finaste Cponnyer, Frans och Stormis, ni har säkert hört om Frans tidigare här på bloggen, men kanske inte om Stormis? Stormis är iallafall en underbart, charmig liten Cponny som är 11 år gammal, hans riktiga namn är Stormpojken & han är 135 cm hög. Vi köpte honom för, om 17 veckor, 1 år sen. Vi har tävlat upp till LA tillsammans, i hoppning då förstås. Jag har även tävlat en L:B1 i dressyr, gick faktiskt väldigt bra, så det kommer vi nog göra om någon gång. :)
Kan ta och berätta lite om Frans också även om ni kanske hört det mesta om honom, Frans är iallafall en Cponny valack som är 12 år gammal, hans hela namn är Misteur du Gasseau, han är 139 cm i mankhöjd och tillsammans så har vi tävlat LA, men med Elina har han gått msvb. :)

Det var nog det ni behövde veta om mig och mina ponnyer, om det är något mer ni vill veta så är det bara att kommentera massor av frågor! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ägde stormis innan? Och vad för klasser har han gått tidigare? :)

2012-12-16 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0