SOLLENTUNA IMORGON

Imorgon ska min syster tävla med hästarna på Sollentuna. Både Majsan och Mint ska vara i farten och leverera (förhoppningsvis).  Hon ska även prova att rida Storm Pojken så får vi se hur det går, tjurskallen.

Vet inte riktigt om jag ser fram emot morgondagen ärligt talat. Klockan ringer 5 imorgon, orkar fan inte. Menmen, det är ba att köra på! Köra gärnet, hämta hästarna och dra iväg. Både Clara ch Camilla är där så det blir väl ganska najs ändå. Hörs imorgon med förhoppningsvis live uppdate från tävlingsplatsen om det finns internet, godnatt!!



Jossan och Mint på Skå ridcenter.

//Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Clara Ahlens fina Stormis? :D

2012-04-13 @ 23:32:17
Postat av: sonja

Då ses vi imorgon! min syster ska tävla där med min häst Piado!

2012-04-14 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0