SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Du är sjukt ball ville jag bara börja med att säga!
Sen till min fråga.
Vad är den dyraste prylen (ridpryl) Som du har (ryttarutrustning, inte åt hästarna)?
Rider dina föräldrar? :)

Haha tack :P

Hmm, jag tror nog att det är min hjälm som är det som kostat mest.

Nej det gör dem inte. Fast min mamma är häst intresserad och driver vårat stall, hon rider någon gång ibland fast bara lite skogs ridning :P

Hur lång är du? :)
Hehe, 160 cm (A) kort

Har du hoppat msva med solle? :)
Nej, men vi är kvalade! :)

ska du till gbghs??
bästa tävling??
betalar du mycket av din utrusting själv?

Jag vet faktiskt inte! :)

Osäker på om jag uppfattar frågan rätt, men jag tolkar den som om du menar bästa tävlingsplats?
Jag Tycker nog att de bästa tävlingsplatserna är Gotlands lantliga, varbergs ridklubb sen kommer jag inte på fler nu :P

Jag betalar inte allt själv, men köper jag något dyrare så betalar jag oftast en del själv sen får mamma och pappa betala det sista.

Hur länge har du ridit?
Vet du vart man kan köpa rosa benskydd?
Favoritfilm?

6 år

Här kan du hitta ett par fina för 189 :- från hööks!

Har inte någon favorit film, gillar många.

/Elina

Kommentarer
Postat av: matilda

Hoppade inte du MSVA i Edsbro? :o :D

2011-10-19 @ 08:41:28
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0