Shopping idag

Jag mötte Vici i stallet på morogonen när jag kom tillbaka med Frans från ridpasset som förresten gick jätte bra, men iallafall så berättade hon att dem skulle åka till Stockholm ridsport, hööks och horze så då passade jag på att hänga med dem eftersom att jag var i behóv av en ny luva till Solle. Det jag fick med mig hem under dagens shopping var från sthlm ridsport en marinblå Eskadron luva, vita silikon gummisnoddar samt en hellokitty borste från Equline. Sen när vi var på hööks så hittade jag dessa omtalade Magic brush borstar som jag inte kunde låta bli att köpa. Jag har hört av flera stycken att dem är helt out standig så kunde inte låta bli :P
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

/Elina

Kommentarer
Postat av: alva

Vart ligger sthlm ridsport egentligen? :S

2011-10-08 @ 19:28:12
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: Isabell

Kan du inte utvärdera magic brush sen? :)

2011-10-09 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0