VILKEN SEG DAG



Gud, jag har varit så seg hela dagen! var ledig idag också så det passade väldigt bra. Åkte med mamma till stallet vid 8 imorse och fodrade samt tog ut alla pollar. Efter det så red jag Frans och Solle, Frans red jag ut med och Solle fick ett pass på ängen. Lunchade alla hästarna när jag kom tillbaka och sedan åkte vi hem igen. Sen har jag legat och sovit i soffan fram till klockan 5, alltså 4 timmar räknade jag precis ut(??) och sedan sprang jag upp till stallet för att hjälpa mamma att ta in hästarna(fast det hann hon och Victoria göra utan mig då jag var så seg)  och nu är jag hemma igen. Snart får vi även gäster här hemma eftersom att min mamma fyller år idag, så GRATTIS PÅ DIG MAMMA!!!


/Elina

Kommentarer
Postat av: -

ELINA! Jag väntar fortfarande på filmen från dressyrträningen på Solle! Skulle vara supergulligt om du vill lägga upp den här på bloggen!

Kram! :)

2011-11-09 @ 17:07:40
Postat av: Maja

Bor du på en gård?? :)

Kan NI skriva om hur ni tycker det är att tävla på Botkyrka ridsällskap?? :)

2011-11-09 @ 17:29:50
URL: http://msveriin.blogg.se/
Postat av: Fanni

Elina: Det står att du ska tävla b-ponnyn MINT II nästa helg på Södertörn, det ska du väl inte? Haha :)

2011-11-10 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0