TAGGA GLOBEN TILL MAX

Som Essie skrev här nedanför så är det somsagt globen i helgen. Ska bli så galet kul, taggad til 100! :D Jag ska faktiskt gå alla dagarna, hehe. Imorgon så blir det kvälls show för våran del, samt lite tjuvkik i anexet. På lördag så blir det även då kvällen fast med hela stallgänget(nästan) och sist men inte minst så på söndag morgon samt kväll med de bästa tjejorna!! :)

Syns vi så kom gärna fram och hälsa, super roligt isåfall! :D

Imorgon efter skolan så köper jag och Essie med oss mat från smörgåsboden och åker direkt till stallet. Där ska hon fixa allt till Mary och jag ska försöka hinna rida Solle och Cappi. Efter det så ska vi snabbt röra oss hemmåt för att byta om och tagga för Globen. Vi ska även kolla upp vilken tid vi behöver åka och så då vi ska åka komunalt :P

Iår har jag faktiskt ingenting somjag måste köpa utan det blir mer att bara strosa omkring och se om jag hittar något, jätte skönt! :D

Och sen för er som ska se ponnyhoppningen på söndag. Jag personligen håller alla tummarna för Sparris (Matilda Sparrenhök) och Frallan (Frances-corinne Jenderholt), hoppas ni också gör det.

Ha det bra så länge så hörs vi troligen under morgon dagen!

/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0