gymnasiemässa

Jag kom nyss hem från gymnasiemässan, det var faktiskt grymt mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara! Jag gick runt och kollade på massa gymnasium med Sara (som fyller år idag! Så om ni är snälla får ni gärna grattta henne! :D) Vi gick förbi ett gymnasie som hette Real gymnasiet, och där var det hår- och makeup stylister, så jag frågade om de kunde platta mitt hår och det gjorde dem så gärna! :D

Jag har fortfarande tänkt på Natur linjen på antingen Klara Norra, Jensen Norra eller Norra real.


Jag idag, sliten och fin.

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag går på real, dock i Linköping!

I sig tycker jag att dom har väldigt bra utbildning, det är inte för mycket praktiskt men inte heller för lite, samma med det teoretiska. Jag vet att samma sak gäller för alla Realskolor i landet, kan rekomendera skolan starkt! :)

2011-11-24 @ 18:18:04
URL: http://tophorses.myshowroom.se
Postat av: Sandra

Grattis :D

2011-11-24 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0