Gästbloggning

Hej jag heter isa och ska gästblogga lite här hos ponilovers. Jag har en d-ponny som heter Gimmic. Vi tävlar dressyr och målet nästa år är att kvala till sm! Just nu tävlar vi på regional/nationell nivå och tränar regelbundet för bl.a. Mads hendeliowitch och Lena Lilja. Har även tränat för Patrik kittel. Tidigare har jag haft sju ponnysar som jag tävlat både hoppning, dressyr och ponnygalopp på. Jag deltog även i Globen med en av dom ponnysarna i fem år. Om ni vill läsa lite mer om mig och mina ponnysar får ni mer än gärna kika in på min blogg:

www.isalilly.blogg.se

Jag är själv en av ponilovers många läsare. Dom driver bloggen grymt bra tsm och har otroligt fina hästar! Victoria och jag känner varandra då vi rider i samma klubb och deltog båda två i div 1 laget och km (där Victoria och braven var ett sjukt fint ekipage).

Som sagt ta gärna en titt på min blogg, www.isalilly.blogg.se
för att läsa mer om min väg till stjärnorna ;);)



/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Jenny

Söt ponny!!

2011-11-01 @ 20:16:47
Postat av: Ida

Fin och välgjord blogg! :) Vi är ett gäng om tre dalkullor som precis börjat blogga ihop om våra tävlingshästar, kika gärna in :)

2011-11-01 @ 21:30:15
URL: http://dalahastarna.blogspot.com
Postat av: Linda von Seth

Jag tror att det var dig som jag tränade med för Mads för några veckor sedan! Eller skulle ha tränat med, min häst blev halt efter fem minuter... Det såg ut att vara en supertrevlig ponny!

2011-11-01 @ 21:41:46
URL: http://lindavonseth.wordpress.com
Postat av: isa

Ja juste, jag åker dit varannan vecka. vad tråkigt att din häst blev halt!

Tack han är jätte snäll :)

2011-11-02 @ 08:46:50
URL: http://isalilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0