11:02

Jag känner mig helt död i kroppen, hängig och usch.. Tur att det är slutet av höstlovet iallafall!

 Idag är min syster i botkyrka och tävlar Majsan och Mint, hoppas det går vägen för henne. Sitter här hemma och håller tummarna :) Skönt för en gångs skull att jag sitter hemma medans hon är och tävlar, hehe :P Ska snart ringa min mamma och höra hur det går!

Jag ska snart ta cykeln upp till stallet och fixa Frans och Solle så har jag det gjort. Fast innan det så ska jag ta och knapra i mig lite alvedon så jag inte känner mig så hängig så är det bara att köra ;)

Btw så filmerna som jag har sagt nu ska komma upp varje dag krånglar lite. Jag får inte över dem från pappas mobil till min (de är filmade med pappas iphone) så ikväll när pappa kommer hem får jag trycka in hans telefon i datorn och ta dem där ifrån!

Hörs senare goa läsare, och har ni något ni vill läsa om idag? SÄG TILL FÖR TUSAN! :D

 

Solero  är lite bråkig mot Frans i hagen när han får tråkigt och jagar honom och går och biter honom i rumpan osv. Så igår delade vi deras hage så att ingen av dem ska få en spark. Dock så går de oftast i stora sommarhagen. Så då går dom tillsammans! :)


/Elina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Utrustningsinlägg är roliga :D

2011-11-05 @ 11:08:59
Postat av: Sarah

Det där är inte bråk bara lek ;)

2011-11-05 @ 12:04:05
URL: http://islandstravare.blogg.se/
Postat av: Klara

Heej! Jag har nårag frågor om din lillasyster. Hur gammal är hon? Rider hon bra? Rider hon varje dag? Bråkar ni två ofta? Det var nog det, Heejdå Det är en JÄTTE JÄTTE JÄTTE braa blogg :D :D <3

2011-11-06 @ 07:17:24
Postat av: Elina Mellberg

2011-11-06 @ 07:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0