startlista inför imorgon

Som ni ser så är Solle struken. Mitt fel, as usual. Dock så var det inte meningen utan jag råkade bara avanmäla honom, så han kommer till start!
LA
Med Frans så startar jag som nummer 18 av 27 anmälda.


Av 37 starter så startar jag med Solle som nr 13 och Tolle som nr 19. Fråga mig inte hur dom har tänkt jag ska hinna..



LA+5
Med Frans så startar jag som nummer 13 av 19 anmälda.


Med Tolle så startar jag som nummer 5 och med Solle som nummer 15 av 21 starter.



Jag antar att jag har kvar samma start nummer med Solle, men förhoppnings vis så kanske dom kan flytta om lite så jag får lite mer hästar mellan! :)

Förra året på jump club.


/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0