dagen

Idag red jag Braven på ridbanan (som äntligen går at rida på!). Jag hoppade några språng på hindren som var framme och det gick rätt bra. Sen red jag lite övergångar och tempoväxlingar. Det gick jätte bra i slutet! :)



Sen red jag i sommarhagen med Elina på Roxan. Det var lite skoj, haha! xD Vi tävlade om vem som kunde få in minst/mest galoppsprång mellan några stockar på marken, självklart vann jag ^^, orsaken var inte därför att Elina hade Toledo som är typ väldigt mycket större än Roxi, inte alls *host*.
Sen skulle jag bara hoppa ett litet hinder vi har i sommarhagen, men hon stoppade och sen hoppade, hon typ klev över hindret? så jag flög fram på halsen på henne, sen ramlade jag av, HAHA!!

Elinas kommentar: - Det perfekta hoppat gjorde du där, var det perfekta språnget. Hästen hade perfekt frambensteknik och du följde med hästen mycket bra. Så borde du göra varje gång!

Jag och Elina är ju alltid så oseriösa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0