Ridpass

Tolle
Skrittade ut i skogen med Victoria och Roxi. För riktigt länge sen så har jag, mamma, Vici och hennes pappa varit ute i skogen på våran sida och tagit bort lite kvistar och sånt så vi får som en liten bana i skogen. Där fick vi för oss att vi skulle rida idag. Och det var ett bra tag sen sist så det var ganska igen vuxet.. Men som tur är så har man Toledo som går först. Hela han är som en stor maskin och bara går över allt. så han gick först så gick Roxi bakom.
(Bild tagen av Joanna)

Solle
Åkte till ridhuset med honom för att träna markarbete för Hasse. Han är så grymt duktig!
Gick iallafall riktigtriktigt bra och jag fick en aha upplevelser om hur jag skulle rida honom så han är lugn vilket var jätte kul. Nu gäller det bara att kunna ha kvar det som jag hittade idag i min ridning. Det är ju en jäkligt stor skillnad att rida själv eller ha någon som hela tiden kollar en och säger vad man gör för fel.
Är i vilket fall jätte nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0