Svar på frågestunden del 3 vicky

Hur många hästar provred du innan du bestämde dig för Roxi och varför valde du just henne?



Jag provred 3hästar innan Roxi. Jag tyckte inte om fjordingar just då, men jag tyckte att Roxi var så fin så jag övertala pappa att jag skulle få provrida henne. Och så fort jag såg henne, kändes allt bara så rätt. Även fast alla sa att jag inte skulle köpa en fjording, så lyssnade jag inte, det var bara hon jag ville ha. :)

Här är en av bilderna som fanns på annonsen:






Vad har du för kamera? :p

Och vem av dina hästar är bäst på hoppning? :) Och vem gillar hoppning mest? ;)



Jag har en Nikon D60! ;D

Braven tycker det är roligast att hoppa och han är även väldigt bra på det! :)





Beskriv Braven i sättet och hur du tycker om honom ;)
När du är på tävlingar, känns det som att alla kollar eller viskar om er? ;)



Braven är helt underbar på alla sätt och vis. Han är snäll, gullig, busig, men han kan också vara ganska grinig och jobbig. Men för det mesta är han så charmig. Det känns som han alltid är positiv och jag älskar det. Han har en underbar personlighet, jag har aldrig träffat en häst med en sån stor personlighet, han är speciell, unik.

Visst tror jag att folk pratar och tittar på en. Men jag tänker inte på det speciellt mycket. Jag är där för att ha roligt med honom! :)



Hur mycket kostade Braven och Roxi? :)



Som jag har sagt tidigare, jag vill inte ta upp pengar på bloggen. Jag vill inte att alla ska börja klaga för att jag inte vill berätta det, jag har faktiskt anledningar. :)



 

När fick du din första ponny?? Fett bra blogg föresten! Du och Roxi visar verkligen svenska folket att fjordingar inte alls är tröga och tråkiga :D




Jag fick min första ponny 2006. :) Haha tack så mycket!!! :DD






Innan du köpte Braven, hur många prenumeranter samt unika besökare hade ni då? :)




Jag hade inte bloggen innan jag fick Braven, jag skaffade den kanske tre dagar efter. Men jag minns att första dagen vi hade bloggen hade vi iaf 367st unika besökare, nu ligger det runt 1000per dag. :)

/Vicky


Kommentarer
Postat av: Ellen :D

JÄVLAR!!! :O jag visste inte att bloggen var så känd ;) <33

2011-06-22 @ 18:46:05
URL: http://juniorryttarnaa.blogg.se/
Postat av: maya

Hur gammal var du när du fick pompeij??

2011-06-22 @ 20:48:04
URL: http://jemfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Esther

Åhhh vad Roxi och Braven är fina!!! :)

2011-06-22 @ 22:46:38
URL: http://estherjarvling.blogg.se/
Postat av: Jessie

kändisaaar :D

2011-06-23 @ 07:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0