det ni har missat

Det känns verkligen konstigt att inte blogga, jag har inte bloggat på dagar. Alltt har väl rullat på som vanligt :) Tränat två gånger med Roxi för Ulrica, båda gick åt skogen.. Hoppade henne även igår och det gick faktiskt super! :D Kiropraktorn var här igår till Braven, han var lite sne vi korset och satt fast lite här och där. Han har en ömm del på ryggen, som även dom på Ultuna upptäckte förut. Så jag ska tömköra/longera honom nästan alla dagar i veckan fast jag får rida 3gånger i veckan om jag vill och han känns bra. Sen måste vi ta ut "sadeldoktorn" så han får stoppa om Bravens sadel.

Det är väl ungefär allt ni missat! :P



/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0