Dagen



Brave Heart
Eftersom jag varit och kollat när min kompis Anna red imorse på Ekerö ridskola, så kom jag typ till stallet vid halv 3. Så jag red en stund på ridbanan, han var skitfin idag! Ville inte hoppa av! :)













Roxelina
Skritta ut min "vanliga" runda. Det gick jätte bra! Jag pröva trava lite på en sträcka eftersom jag får börja trava henne imorgon, och hon var sååå pigg! Jag blir jätte glad av att se att hon är så allert numera, så det här kommer bli toppen och vi får hoppas hon håller nu inför våren! :)



Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: sandra

vad roligt att det gick så bra :D

2011-01-06 @ 11:07:08
URL: http://helgesandras.blogg.se/
Postat av: amanda

hänger inte riktigt med här ?

har roxi vart skadad, och isåfall vad för skada ? :o

2011-01-06 @ 12:54:56
Postat av: sara

älskar ditt hår. :D

2011-01-06 @ 18:08:30
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/
Postat av: elin

Du är en söt och duktig tjej, men hur komemr det sig att Brave Heart har så fruktansvärt för stor grimma? d:

2011-01-08 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0