Dagens ridpass



Brave Heart
Red en liten stund på ängen. Han var sjukt pigg idag. Eftersom det var mörkt kom det en löpare förbi på lilla grusvägen, med en pannlampa. Braven blev jätte rädd, först dampa han lite som vanligt (A), sen stanna han och börja göra nått konstigt ljud, som om han fräste. Haha jag typ dog, jag red resten av ridpasset skrattande. Han är så sjukt söt! :D


Roxelina
Red på ängen lite med Elina och Solero. Jag måste fortfarande hålla mig till raka spår, inga stora volter eller nått, bara rakt fram. Red henne med hakamore, vilket var fel val, eftersom jag ville jobba henne lite. Resultatet blev att hon istället hängde i handen. Jaja, man lär sig av sina misstag och man lär inte göra om det (Jag brukar ha hakamore när jag skrittar ut eller nått liknande på henne).

¨

Nu måste jag allvarligt plugga, så vi får se om jag orkar göra nått mer inlägg. Annars får Elina blogga lite extra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0