Svar del 1 av Elina


Har du en fråga så ställ den HÄR.

Petra
Betalar dina föräldrar alla grejjer till dina hästar?

Nej inte allt, men lite av det gör dom ju. Men jag brukar inte köpa nya saker så ofta heller.

Maja
Vad har du för mål 2011?:)

Med Frans så är målet att få stadigare rundor i både La-Msvb och kanske kvala Msva?
Med Solle så är det att jag ska lära mig honom bättre, och få stadigare rundor i LA- Msvb och kvala Msva och kanske starta.
Globen är ett mål också! :P

Emma
1. har du ridit victorias hästar någon gång, och har hon ridit dina?
2. innan sa du att du inte visste vem dressyrmupparna var när victoria köpte braven, följer du dom nu efter att hon har köpt honom?
3. hur länge ska du ha tolle?
4. ska dina lillesyrra ta över solle och frans när du går över till storhäst?
5.vad var det för skada solle hade?

1. japp, jag har ridit hennes gamla B-ponny pompeji och Roxi. Hon har ridit Majsan, mint, Frans, Timjan tror jag hon också ridit(?)
2.Nja följer gör jag inte riktigt, men jag kollar den då och då.
3.Jag vet inte riktigt.
4. Förhoppningsvis!
5.Han halkade och sträckte sig i hagen, så det var inte någon rid skada eller över ansträngning.

Stina
ska du till heby någon mer gång ? :)

Ja det tror jag väl! :)

Sandra
1. har du hoppat något sm? isåfall när?
2. Vad jobbar dina föräldrar som?
3. Favoritmat?
4. Favorit färg?
5. Ska du tävla tolle? :)

1. Nej, men ag hoppas få göra det!
2. Mamma jobbar i vårat stall och pappa sköter om fastigheter.
3.Har ingen speciell. Men jag äter inte fisk eller skaldjur, och kött är ingen favorit.
4.har ingen speciell där heller, Men blå är nog isåfall favorit.
5. Förhoppningsvis ja! :)

Lovisa
1. Hur gammal var du när du startade din första lokala tävling?
2. Vilken av dina hästar gillar du bäst?
3. Har du varit med om nån olycka med nån av dina hästar och skadat dig lite mer allvarligt?

1. Ja vad skulle jag kunna varit, runt 11-12 kanske?
2. Jag gillar båda exakt lika mycket!
3. Nej faktist inte. *pepparpeppar*.

Frida
när kommer ni göra nästa veckans snyggaste ekipage?
kommer ni göra det en gång i veckan/månaden?

Vi försöker göra det 1 gång i veckan.



Kommentarer
Postat av: Madde

apropå frågor - skulle ni vilja ställa nån i min frågestund??? :D

2011-02-27 @ 20:07:51
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: hahaha

hahaha ELina ditt miffo, du tycker ju typ inte om mat om du inte äter kött som typ finn överallt? XD

2011-02-28 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0