svar på kommentar(er)

har kanske missat nått, men varför kan du inte rida solle när du kan rida frans? :D
Svar:
Solle har halkat och sträckt sig i hagen så han är halt.. vi hade hoppats att det det skulle räcka att han vilade en vecka så jag endå kunde tävla nu i helgen, men så var det inte. Så han får ta det lugnt en vecka till, är han inte bättre då så ska vi åka med honom till ultuna. Så håll tummarna att han blir bättre snart! :)

Varför har du två hästar?
Jag menar inget elakt elr så, bara undrar ;)
De flesta som har c-ponny köper en d-ponny när de växt ur c-ponnyn. Men du är ju inte förstor för Frans ;)
Svar:
Jaa, bra fråga. Nej men jag tycker att det är kul att rida två stycken om dagen och ifall att någon av dom blir skadad så har jag fortfarande en kvar, som nu när Solle är skadad.
Jag ville ha en till ponny så vi kollade runt lite, då hade min tränare fått tag på en 'Solero' och då hade vi bara några dagar på att bestämma om vi skulle ta han eller inte, och han var D.ponny, kan skriva ett inlägg om det sen! :)

hej jag undrar om du vet hur man får sånadär blogglovin bilder i menyn???
Svar:
Du gör ett konto på bloglovin, sedan så går du inte på fliken 'min blogg' och sen länkar och ikoner.

På den andra bilden ser det nästan ut som Tobbes boxar (Ponnyakuten). Ser jag dåligt, eller är det det? :)
Svar:
Nej det är inte Tobbes boxar, detta kort är ifrån en meeting! :)

Var har du köpt den KL-tröjan? Har letat efter en sån men de verkar inte finnas längre nästan? :)
Superfin design förresten :)
Svar:
Ska jag vara ärlig så kommer jag faktist inte ihåg vart jag köpte den tröjan, men min andra kingsland tröja köpte jag på meetingen i vimmerby!
tack! :)

hur hög är frans o solero? :D:D
er blogg är bäst
Svar:
Frans är en C-ponny, 139 cm och Solle är en D-ponny 147 cm.
Tack! :)

Jag har redan frågat Victoria, men kan inte du också lägga upp ett inlägg om vad dina hästar äter för mat?
Och i ett annat inlägg om du har tråkigt ngn gång, så kan du skriva om när du fick dina hästar, hur de var då osv. ? :D
Svar:
Frans äter:

morgon: 1,5 kg
lunch: 1 kg
insläpp:1,5 kg
kväll: 2 kg
Kraft
Morgon: 5 dl grov 60.
kväll: 5 dl grov 60, B-vitamin och miniraler.

Solero äter:

morgon: 2 kg
lunch: 2 kg
insläpp: 2 kg
kväll: 2 kg
Kraft
morgon: 5 dl grov 60
kväll: 5 dl grov 60, B-vitamin och miniraler.

Jag ska ta och lägga upp ett inlägg hur hästarna blev mina tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0