Saker som ni kanske inte visste

Om mina hästar:

Soleros framhovar är olika stora.

Frans är rädd för nästan alla hästar i hela stallet.

Alla i stallet tror att Frans är bög.

Båda är mörkrädda.

Bromsar man Solle med bara tyglarna så reser han sig.

Alla som ser Solle tror han är dressyr ponny.

Solle är sjukt svår riden.

Frans hatar hundar.

Solero är gyrmt jobbig att leda.

Frans hatar vatten.

Några saker som jag kom på,  så nu vet ni lite mer om mina hästar! :)

                               



Kommentarer
Postat av: Anna-Klara

Nån av er har varit på Edsbro den typ 11 sept. i 2010 va? Tror jag bilder på borken (?) :)

2011-02-05 @ 09:51:22
URL: http://hallingstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; Jaså, ja då var det inte den, men han var jättelik ett gotlandsruss som står på min ridskola :D

2011-02-05 @ 10:03:08
Postat av: Ida

Det känns som du bara tar upp negativa saker om dina ponnyer. Eller så känner jag i alla fall. Typ som om de är "problem-hästar", den uppfattningen får jag. Fast några problemhästar är dem väl inte?

Jättefina är dem i alla fall!

2011-02-05 @ 13:29:07
Postat av: Anonym

Att han var svår riden o svårledd visste vi ;)

Men det att han reser sig när du bromas, (jag vill absolut inte påpeka nåt elakt eller att du ska tro att jag tror jag vet bättre än dej, vill bara fråga), att han inte har ont i munnen? eller gör han det med hackamore med?

Om du även inte bromsar med bettet, varför rider du inte med bettlöst? ;)

2011-02-05 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0