dagen innan sportlovet!


Brave Heart
Red på ängen med Joanna och Jossan. Det gick faktiskt bra. Han var jätte pigg men han var ändå lugn och lyssnade jätte bra. Sen skittade vi ut och Braven var helt cool hela vägen hem, han gick lugnt på långa tyglar utan att göra någonting, duktig ponny ;)



Roxelina
Red ensam på ängen. Hon var pigg hon med idag! Hon var väldigt stark i början men det blev mycket bättre efter ett tag. Gjorde några av sina små söta bocksprång också i galoppen, hon är så söt! Sen skrittade jag ut en sväng. :)



Imorgon blir det SPORTLOV för mig, såååååå skönt!


Kommentarer
Postat av: LA

Mitt är snart slut ='(

2011-02-24 @ 20:33:15
Postat av: Leonora

Asså eran blogg e sååååå braa jag dör :P hahh drogar den 24/7 ^^



btw: går du i tappströmsskolan på ekerö? :)

kram Leonora

2011-02-24 @ 21:07:09
URL: http://leonoralindegren.blogg.se/
Postat av: Berta-En häst blogg med smått och gott!

Mitt e ju snart slut:'(



Fin blogg!<3

2011-02-24 @ 21:48:15
URL: http://meandmypony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0