skillnad?

Den här bilden är tagen idag, 9/4-11






kolla på ryggen och rumpan! Magen har blivit lite smalare också. Han har fått lite SOMMARPÄLS! , ja han har blivit så sjukt vacker!

Innan jag fick honom hade han vilat även ett tag eller han hade gått promenader, eftersom han hade fått en minimal ansträgning.

Ingen alls illa menat mot Linn som ni verkar tro, han var helt sjukt fin hos henne. Men eftersom ni alltid tjatar om att han fått mindre muskler, så kan jag säga NEJ det har han inte. Jag ska inte alltid ta all skit som ni alltid är tvugna att få ur er, har ni sett honom i verkligheten eller, nu när jag haft honom, nej det har inte många. Påstå inget ni inte vet.


Lite mer närbild från idag!

Sen är det stor skillnad som sagt att se honom i verkligheten än att sitta bakom en dataskärm och kolla på bilder. Han är så otroligt snygg!

Alltså menar jag att han blivit finare från hur han såg ut precis när jag fick honom.



Kommentarer
Postat av: Joanna

Har lagt upp bilderna från löshoppning på bloggen nu! :) Bara för dig (victoria) att ta ;D

2011-04-09 @ 15:56:04
URL: http://capint.blogg.se/
Postat av: lina

haha, helt annan häst är väl att ta i, men han var väl inte i full träning när du fick honom heller? Men snygg är han iaf!

2011-04-09 @ 16:25:20
Postat av: Bella

Jag tycker att det ser ut som att han hade mer halsmuskler innan, men bilden är ju inte så bra

2011-04-09 @ 17:44:30
Postat av: jossan

Jag tycker han har blivit jätte fin! :)

2011-04-09 @ 17:58:25
URL: http://randomryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är jätte fin ju !

2011-04-09 @ 18:35:09
Postat av: Geronim

Som sagt så hade han ju vilat innan du fick honom så då hade han ju lite dåligt med muskler, men nu är han fin igen. Dock tror ju folk oftast att dem vet saker fast dem inte gör det ;)

Jag menar kolla när ni löshoppar honom, då ser man ju hur fin rygg han har :)

2011-04-09 @ 18:53:35
URL: http://geronim.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är lägre i manken än rumpan och verkar hänga på bogarna, det är inge bra! manken ser ut som att den är nertryckt.

2011-04-09 @ 19:59:09
Postat av: Ida

Jag såg ju braven o dig på tävlingen hos Gripen den 19 mars. O jag tyckte att Braven var(och är) jätte fint musklad! ;D =)

2011-04-09 @ 21:34:52
URL: http://hagbyponnyer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Han va kanske inte jättemusklad när du fick honom, men du har ju förklaringen, "han hade vilat" så då förstår man ju. Nu när du har fått igång honom tycker jag verkligen att han har blivit superfin! :) Jättefin i ryggen! Hela han verkligen, som en helt ny ponny! ;D

Jag hoppas på att jag kan få min första egna ponny som jag fick hem för 2 veckor sen, kommer bli lika fin som du fått Braven. :)

Men han har inte haft vila utan han har istället blivit felriden, men dom har trott att dom har ridit honom rätt, så hans ryggmuskler ee helt fel. Men jag SKA få honom fin! :D

Kram <3

2011-04-09 @ 23:27:14
URL: http://ponnycheyerna.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tycker han är rätt överbyggd. Rumpan ska ju vara lite mer jämnhöjd med manken och inte högt över. Annars ser han fin ut fast han är överbyggd...



Kram

2011-04-10 @ 10:01:27
Postat av: Linn

Men på löshoppningsbilderna är ej rumpan lika hög...

2011-04-10 @ 10:04:50
Postat av: Anonym

Är han högre bak eller står han i nedförsbacke? Bara nyfiken då han verkligen inte ser ut att vara sådan när han jobbar! :)

2011-04-10 @ 15:08:59
Postat av: Jessie (Harry)

eh ja han står högre upp med rumpan ser ni inte att gången är sne??? allstå en lutning i mitten ;)



Victoria han är kanon fin och du är en kanon ryttare,och ni har så fina ihop låt ingen annan tro något annat. Kram

2011-04-10 @ 21:44:04
Postat av: Ellenor

Nu när du ändå tar upp det braven hade det mycket bättre hos lin han ser inte äns ut att trivas med dig han ser ju olycklig ut men bilder på han och lin ser han ut att sprudla av energi och gädje nu är han typ missnöjd så han hade det bättre hos hon vad du än säger

2011-04-11 @ 08:22:19
Postat av: Hedda

Gud vad fin han har blivit!Vad duktig du varit, du borde vara stolt, kämpa vidare bara och bryr dig inte om allt skit dem andra säger!Snacka om de är avundsjuka -.-

2011-04-11 @ 15:30:35
Postat av: Essie

åh fyfan vad less jag blir. Jag blir så jävla trött på allt jävla skit snack, vadå att han inte ser ut att vara lika glad längre? Är det här ett skämt eller? Om du kan se på några enstaka bilder på hur en häst mår eller har mått i flera månader så måste du han någon sorts speciell egenskap. Du har varken träffat Braven eller Vicky så du vet ju fan inte ett skit. Och till alla andra som säger att han är helt musklad fel. Skärp er. Han är skit fin. Åh jag får ångest! Vicky, du rider honom sjukt bra och det har jag ju sett med egna ögon. Du vet att Hans tycker det också ( och flera andra ) och han vet vad han snackar om. Puss på er!

2011-04-11 @ 19:48:36
URL: http://essiecederroth.blogg.se/
Postat av: Louise

att folk orkar? >.< sluta hacka!

- Braven är ännu ung och kroppen ändras mycket

- Det blir lätt att de tappar muskler/sätter nya på andra ställen när de byter ryttare eftersom alla inte rider likadant. Och det tar ett tag att rida in sig på nya hästar.

- Linn är väldigt mån om sina hästar, skulle hon sälja Braven om hon inte trodde att han skulle ha det bra hos Viktoria?



Keep up the good work!

2011-04-12 @ 21:38:20
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0