Ultuna

Som sagt var vi på Ultuna idag med Braven. Han hade troligen en sträckning i ryggen som vi trodde, så jag ska tömköra/longera honom i tio dagar sedan får jag börja rida varannan dag och tömköra/longera varannan dag.

Hon trodde att det kunnat vara löshoppningen eller för att han springer runt som en galning i hagen. Sen har sadeln legat precis på där han har haft ont, därför har jag haft problem när jag rider. Hon trodde också sadeln var lite för lång för hans korta rygg (även fast Lena sagt att den ligger perfekt :S), så nu kanske vi måste ha en ny sadel...



Jag fick sitta upp och visa lite av mitt problem



Sweetie

/Vicky♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det blir bra! och han är ju för söt:)

2011-04-21 @ 18:43:57
Postat av: amanda

du tar så himla bra hand om braven! Han ser verkligen ut att trivas i ditt sällskap och du i hans! Ni är verkligen superfina tillsammans, vad än alla andra säger.

Kram!

2011-04-21 @ 19:32:54
Postat av: Anonym

Varför köper du inte hans gamla dressyrsadel? :) Linn ska väl sälja den? :)

2011-04-21 @ 19:45:39
Postat av: amanda

Jag håller med ovanstående :) Du kan ju köpa Linns sadel som hon hade till Braven :)

2011-04-21 @ 19:52:43
URL: http://stallsm.blogg.se/
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

Stackars lilla pålle :(

Hoppas han mår bättre snart :) riktigt söt han var på understa bilden :P

2011-04-21 @ 20:30:43
URL: http://sofiacamming.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer inte ni kunna vara med i första omgången av div. 1 då? :( för ni skulle väl vara med där?

Jag har sätt er på tävlingar och ni är såå fina! ni kommer att gå långt tsm :)

2011-04-21 @ 20:43:26
Postat av: Anonym

Det förstår du väl att du inte kan ha samma sadel till båda hästarna, de ser ju helt olika ut i kroppen! Finns knappt inga hästar som kan ha samma sadel eftersom att de är så olika byggda!

2011-04-21 @ 21:06:29
Postat av: Caroline

Ser inte bilderna?:(

Btw, har hört från massa andra människor att du har en annan blogg, e det sant?:)

2011-04-21 @ 22:37:36
URL: http://urchin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kan ej se blider :(

2011-04-22 @ 16:56:08
Postat av: Ebba

Hej :D Jag tänkte bara på att det kunde ha varit att sadeln ligger lite långt bak? Absolut inget elakt menat!! :) <3

2011-04-22 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0