Resultat ifrån sundby ridklubb

Min data är lite latjolajban just nu och har inget internet. Suck. Men gick in på våran gamla data iallafall, film kommer upp så fort min data tar sig samman och börjar sammarbeta igen. :)

Va ju somsagt på Sundby ridklubb och hoppade Solle en LB. Bra att passa på när Jossan endå skulle dit. Han var riktigt pigg. Som han aldriiiig är annars... Men iallafall så framhoppningen var usel, dåligt underlag och flera hade gått omkull. Så tog det jätte försiktigt där. Inne på banan så kände jag hur laddad han var, han lyssnade knappt mot första hindret och hängde i handen på mig, omhoppningen var värst då han taggade upp sig ordentligt. Men vi gick runt dubbel nolla. Tog väldigt långa svängar eftersom att jag inte skulle satsa något, men det var bara 3 nollor och jag hade ju då såklart den långsammaste tiden så gick in på 3 plats. :) Eftersom att han var så överladdad så kändes det mest som att jag drog i honom vilket medförde att rundan kändes skit dålig rent ut sagt. Men alla sa att det såg bra ut, så antagligen kändes det värre än vad det såg ut, som tur var. Men somsagt så är det ju känslan som räknas. :)

Första och sista LDn med Frans på Sundby, 2008?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till placeringen :D Hur gick de för din syrra? :)

2011-04-25 @ 21:27:05
Postat av: Essie

hallå vi är fan bääst, också tvåa i min första & sista LD ;))) fast det var LD+ men ändåååååååååååååååååååååå, <3 tränar du imorgon?

2011-04-25 @ 21:51:49
URL: http://essiecederroth.blogg.se/
Postat av: Esther

Hur högt har du hoppat? Du är verkligen duktig!! :)

2011-04-26 @ 15:58:03
URL: http://estherjarvling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0