MOT GAGNEF

Imorgon är det dags igen, då styrs bilen mot Gagnef och med oss har vi super Solle och stål Stormis. Jag vet inte riktigt vad jag har anmält mig för klasser, haha, men konstigt är det, så får göra lite klassändringar när vi är där. Den här gången så ska jag verkligen bara rida för nolla i alla klasser, jag hoppas att planen kommer hållas.
 
Sist vi var i Gagnef så deltog jag och Solle i globenkvalet på 125cm. Den största och fetaste bana jag någonsin sett, kommer verkligen ihåg hur nervös jag var och banan började med en trippelbarr på 125cm, det var inte kul.
 

-125 cm
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Elin Ericsson

Det kommer gå super bra Elina, du och Solle äger ut alla! Jag kommer vara där och hjälpa till! :D

LYCKA TILL ! :D

2012-09-06 @ 07:21:28
Postat av: Anonym

Ni e sjukt duktiga<3

2012-09-06 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0