21 MAJ 2012

Jag är ledsen men jag har verkligen INTE tid att blogga idag, har matte nationella imorgon och det är på allt vi gått igenom under 1an. Som att jag kommer ihåg allt det liksom, hur mycket som helst och man glömmer det på en gång när man är klar med det...

Idag red jag Emil på ängen trots att det var måndag och jag inte brukar åka till stallet. Han var super duper fin och mjuk och lätt. Hoppade även över stockarna några gånger mest för att hindrena skulle komma lite tidigt för honom utan att han var beredd. Men det brydde inte han sig i och fick till finfina språng! :D

Knatte fick vila idag eftersom att han har gått varje dag hela veckan och imorgon ska vi åka och träna för Arnold, super roligt! :)

Men jag hinner tyvärr inte skriva mer, måste verkligen trycka in lite mattematik i skallen nu.



/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0