Totilas

Efter förra årets EM så hade Totilas inte visats offentligt. Nu har han visat upp sig med Mathias två helger i rad på Schockemöhle Stallion Show. Både dressyrintresserade och avelsintresserade var på plats.

Men första gången blev för mycket för Totilas som fick avbryta och gå ut i fem minuter. Andra gången var han inte lika spänd Matthias mer självsäkert i sin ridning.

Första:


Andra:


Källa: http://www.hippson.se/


Jag tycker att Mathias är en väldigt skicklig ryttare och att Totilas är den absolut finaste hästen i världen! Men jag tycker inte att den känsla som Edward och Totilas hade inte riktigt finns där, än. Jag tror utan tvekan att Mathias och Totilas kommer bli ett utmärkt ekipage och jag ser verkligen fram emot att se mer av dem!

Håller ni med mig? :)

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Månag säger att totilias inte riktigt har samma utstålining nu med mathias men de kanske kommer så småning om för man måste ju hitta varandra oxå rigth?

2012-02-16 @ 13:41:53
Postat av: Anonym

Det är väl samma me dig och Braven, eller hur? Tar ett tag att hitta varann men inte heller så kul att bli jämförd med tidigare ryttare va?

2012-02-19 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0