MINI-HORSLYX

Har ni hört talas om dessa burkar med slicksten till hästen? Det hade inte jag förens Sofia i stallet hade köpt en till sin egna häst. Jag kan inte säga annat än att mina hästar ÄLSKADE det. Såhär står det om dem:
 
Mini Horslyx är det perfekta valet för hästägare som vill belöna sin häst eller ponny!

Mini Horslyx är den ultimata njutning för alla hästar och ponnyer och erbjuder en näringsriktig och välgörande formel, utan konstgjorda färgämnen eller konserveringsmedel, vilket gör dem till ett hälsosamt alternativ.

Mini Horslyx fungerar som en enkel handhållen belöning, en distraktion under stressiga tider såsom klippning/hovslagare. Eller ta ut ur dess förpackning och placera i en hink eller krubba, idealiska för att ha med dig till tävlingar, som hjälp att fånga in en lös häst/ponny eller en hjälpande hand när du ska övertyga din häst/ponny att gå upp i transporten.

Mini Horslyx kommer i 650g handhållna paket och finns i Original, Andningsvägar, Mint eller Vitlökssmak.

Läs mer in www.Lantligtliv.se
Går att köpa på www.Lantlligtliv.se för 68:-
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Therese och Emmy

Hej! Fin blogg:) Kolla gärna in på våran: breaktimes.blogg.se

2012-08-21 @ 20:43:44
URL: http://breaktimes.blogg.se
Postat av: Martina

Yes har en sån :D hästarna älskar det!

2012-08-21 @ 21:54:19
URL: http://Retardriders.blogg.se
Postat av: vilma

sånna har jag till timjan, hon älskar den! :D

2012-08-21 @ 22:00:38
Postat av: Esther

Mina hästar älskar den! :D

2012-08-21 @ 22:50:00
URL: http://estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0